Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

positiv tomhet.

Publicerad 2011-03-31 15:11:50 i Allmänt,

Jag har haft några dagar nu där jag har känt mig totalt tom, fast inte på ett dåligt sätt utan mer utvilad tomhet. Att jag inte har en massa som pockar på, stressar eller gnager inombords utan det är lugnt och stilla. Harmoniskt, jag vet inte om det beror på helgen som har varit, där jag verkligen var hemma med familjen, närvarande, aktiv och lycklig, eller om det beror på att jag spenderade en dag i Piteå med vänner som jag har saknat. Det kanske är tack vare kombinationen av båda sakerna, men egentligen behöver jag nog inte veta varför, jag är bara glad, tacksam, lycklig och lugn.

Det är mkt som känns bra nu, som att det på något sätt äntligen har klaffat, att jag fattar allt, vad det handlar om, vad jag handlar om, vad jag vill och känner.

Känns inte som så många frågetecken idag, jag vet vars jag är på väg, var jag är nu. Och just nu,- är det allt som krävs.

jag är lycklig, och det känns underbart.

kram alla




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela