Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

Glädjerus och positiv förändring

Publicerad 2015-05-15 16:25:00 i Allmänt,

Tidigare i veckan så var Per på studiebesök på ett behandlingshem som glädjande nog verkar passa han som handen i handsken, jag är så sinnessjukt glad över att se han exalterad inför/över något, det är som natt och dag motför när vi träffades för x antal månader sen. Det känns helt sinnessjukt att det igår var 3 månader sen jag vågade ta steget och träffa han, tänk vad olika omständigheter och timing kan göra? :)
 
Vi har ofta surrat runt just detta, att om vissa saker inte hade skett i våra liv, helt åtskiljt från varandra, så hade vi aldrig stått där vi står idag. Som nya människor, energifyllda, positiva, rakryggade och inte längre nedbrutna, tärda, nedslagna och redo att kasta in handduken. Tänk vad saker kan förändras fort! :)
 
Förra veckan så fick jag en text som Per hade skrivit åt mig gällande just detta, jag blev mer än tårögd av att läsa den och jag kan inte säga annat 'än att han om någon är bra med ord, det han hade skrivit summerade allt så bra, så nära och så ärligt.
 
Jag älskar han verkligen, djupt och innerligt <3
 
Här är iaf texten som jag fick :)
 
Born with a broken soul determined not to be saved-
Then i met you, and  stopped from digging my own grave-
Looked up from my tomb, a bright future stared back-
All of my regrets, those feelings i used to lack-
No longer a hollow machine so shining metal black-
Instead you saw a good one, a simple one, a real one- Made me see in me another soul, one worthy of being saved-
Not a jagged and depraved, in the ragged clutches of its own pain-
 
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela