Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

Kränkt

Publicerad 2015-05-19 12:29:00 i Allmänt,

Just nu känner jag mig riktigt jävla kränkt, kränkt och minst sagt förbannad! Jag upptäckte just av en ren slump en sak.... Det finns en "människa" som jag efter att ha nekat några gånger tillslut tillät bli min vän på FB i Mars i år, jag kände inte människan och infon som stod på dess sida delade bara med sig om att den var älvsbybo osv så jag blev tillslut nyfiken och accepterade dess ihärdiga vänförfrågan. DET får jag idag bitter ångra, alldeles nyss så upptäckte jag att det är  mitt otrogna och extremt kontrollerande ex Sebastian som har spionerat på mig under namnet Karl Fredrik i månader nu, och jag som trodde att jag äntligen var fri, att han hade släppt mig!!
 
Behöver jag nämna att jag blev panikslagen, och helt ärligt en gnutta rädd, det blir bara sjukare och sjukare det här och jag orkar fan inte mer, jag orkar inte att behöva vara på min vakt dygnet runt non stop, att inte kunna lita på folk längre, inte längre våga acceptera nya bekantskaper varken online eller snart irl pga hans jäkla förbannade snokande!
 
Jag vill fly byn, resa bort till någonstans där jag kan få andas, komma undan för en stund, kunna andas för iaf en liten stund, våga ha persiennerna öppna utan att oroa mig för om någon står utanför med en kikare i handen. Jag vill kunna kommunicera med nytt folk igen, på samma sätt som jag en gång i tiden kunde göra,men numera inte vågar för jag vet aldrig bakom vilken människa som sebastian väntar.
 
Jag HATAR, att han fortfarande kan kontrollera mig, och jag avskyr att jag nu för första gången känner uppriktig rädsla. Det har blivit för galet nu, bägaren har runnit över och jag vet inte hur jag ska kunna slita bort hinnan av smärta och oro som har kommit.
 
Jag vill bara få vara FRI!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela