Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

en bild säger mer än tusen ord...

Publicerad 2015-10-08 08:15:00 i Allmänt,

råkade se en bild som jag bara direkt kände att jag ville lägga upp här, den summerade verkligen denna natts rastlösa tankespår och bitterhet(läs:ilska blandad med självförbråelse men ändock förståelse dock utan någon tillstymmelse till förlåtelse) ej heller någon som helst tanke på att själsligt kunna acceptera eller godta allt det jävliga , rent utav jävligt elaka och dumma,nej!idiotiska sakerna som dom totalt hjärn- och hjärtlösa människorna i mitt liv genom åren har gjort. Först genom att kämpa sig in i mitt liv nästan maniskt och sedan totalt söndra det på så otroligt många olika sätt och med så verkligt skrämmande reella och förvånansvärt djupa sår som följd, för att sedan helt sonika bara promenera ut ur det utan några spår av vad dom gjort eller några former av följder vad jag vet. medans det för min del inte har varit annat än en lång rad av följder och spår som nu för tiden ibland gör mig riktigt jäkla förbannad. Att allt det helt enkelt på något sätt ska ta och accepteras och anses att ha varit okej och bör försöka förlikas med som sådant får mig att vilja skrika.!... folk säger att man måste kunna förlåta för att gå vidare och för att själv kunna läka. men nej! vissa saker är oförlåtliga. och jag kan inte förlåta något som inte någon ens har försökt att ta kontakt och be om förlåtelse för..då känns det verkligen som att jag skulle tappa en viktig del av mig själv ,.eller flera.. men mest den jag värnar allra högst just nu,- min självrespekt..den del som jag ännu har kvar även om jag dagligen får kämpa med att hålla den kvar och försöka hitta nya vägar och sätt som låter den att återigen växa..men men,för att återgå till det som jag inledde det här inlägget med: "en bild säger mer än tusen ord", så får det den här gången inte bli något längre utlägg i form av mindre novell utan nu avslutar jag med att infoga världens bästa ordbild för inatt iaf,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela