Välkommen till min blogg

här försöker jag tömma min hjärna, alla tankar som snurrar runt och runt. jag är varken mer eller mindre, bättre eller sämre utan helt enkelt bara Jag.

är i en virvelvind av kärlek!

Publicerad 2019-02-21 12:14:00 i Allmänt,

som jag har skrivit tidigare i bloggen så hade jag ju i princip förträngt alla såna känslor,eller rättare sagt önskan ,önskan att slippa känna mig ensam,att slippa konstant känna mig  mindre värd, ,som en outsider.helt enkelt slippa slukas upp och gå under av att jag isolerar mig hela dagarna,men nu har det äntligen gått över till något glädjande! för ett par veckor sen så träffades jag och josef hos ett par gemensamma bekanta och det ena ledde till det andra underbara och nu är jag störtkär. Så redan i år har jag haft den bästa nystarten på året på länge, har varit rätt isolerad dom senaste åren så har inte haft någon egentligen anledning att ens fira nyår och haft någon anledning att se framåt men nu har jag bla blivit kär, kommit närmare mina bästa vänner igen osv så nu kan vi återigen umgås som förr ,aningens sweet! inte sånt som kräver en massa planering i förväg utan numera kan jag äntligen umgås sporadiskt med alla igen.❤️känns bara som att livet är bra just nu, så jag kan väl egentligen inte klaga på något speciellt,att vara förälskad var något som jag hade hunnit glömma bort hur Det känns men jag är överlycklig över att återigen kunna känna det. Fast jo. Något negativt har väl hänt också. en surgubbe som jag trodde var min vän och bor i trappuset bredvid,han har klagat till piteåbo att jag har haft en fest och att folket som var där ska vara kriminella och trashankar fast det inte ens stämmer också skrev han igår att han skulle ringa min mamma och berätta allt och så gjorde han även med min moster, så hela min familj är ju orolig tack vare han bara för att jag inte ville ha sex med han och inte var intresserad av en gammal gubbe på 70 år! då tokflippar han och har anmält mig till piteåbo tydligen och ska  se till att få mig vräkt. vi tippar på att han är sotis för att jag och josef blev tillsammans för det började i exakt samma veva, önskar verkligen såna här gånger att jag hade lyssnat på mamma tidigare.. 
 
har så mkt jag skulle kunna avslöja om han och hans dubbelspel med polisen och människor i hans närhet osv men ska fan inte ta och sjunka ner till hans bottennivå, för skulle jag ha fått göra vad jag velat mot han så hade jag fan sett till att kastreara han genom att skära av snasen, då får han känna hur kul det är hålla på som han gör fast då hamnar jag ju i finkan också. kan dock vara värt om det skulle bero på det .. Haha aja
han kastar iaf sten i glashus och jag har sms bevis för allt så krävs det kommer jag att visa dom.
 
nu har jag fått spy ur mig lite nykärlek och även lite galla så nu känner jag mig jättennöjd! :D hoppas allt är bra med alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kaffo

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela